1Busenur1 Kızlar 18 haftalık hamileyim dişim aşırı ağrıyor parol aldım fayda etmedi gargara yaptım geçmedi ne yapmam gerekiyor acil
Ummu1234 1Busenur1 vallahi bende çekiyorum sirkeli tuzlu su yaptım garlara yapıyorum sürekli bide ağrıyan dişime sarımsak dövüp koyuyorum aşırı iyi geliyor
Ozummms 1Busenur1 evde karanfil varsa biraz çiğne ağrıyan dişinin üzerine koy etkisi geçtikçe tekrarla uyuşturduğu için ağrısını hafifletir
Emine_eymen 1Busenur1 agrıyan dişinin üstünde zeytin bekletebilirsin benim geçiriyordu en acilinden hastaneye git hallet dişini işlem yapmadıkları haftada agrırsa çok zor olur o acıyı doğuma kadar çekmek zorunda kalırsın geçmiş olsun
Emine_eymen 1Busenur1 bence sen yinede hastaneye git çıkamıyorsa diş ufak Bi işlemle alırlar belki haftan erkenken tedbirini al sen yinede
SbhtYlmz 1Busenur1 Şuan 36.haftadayım hamileliğimin başından beri çekiyorum karanfil yağı koy tek geçici çözüm
Mervepera 1Busenur1 dr unu ara sor izin verirse dis doktoruna git canim benimki izin vermişti dolgu yaptirdim
srbbcn Ben de 18.haftamda başlayan diş ağrım sebebi ile 3 gün ağrı çektim. Doktorum Bemiks C tablet önerdi. Kullanmaya başladım ilk gün ağrım hafifledi. Şuan 26dayım kullanmıyorum ama 2 kutu kullandım totalde. Çok şükür geçti. Öneriyorum
mistocookie 1Busenur1 neden doktora gitmiyorsunuz? kadin dogum doktorunuzla konustunuz mu? parol bir ise yaramiyor. ben suan dis agrisi cekiyorum doktorumla konustum izin verdigi ilaclari iciyorum disciye de gidiyorum. karanfille falan olmuyor
Tinasu 1Busenur1 1Busenur1 dişçiye git canım doktorunada sor hangi tedavi olcağını ben dii hekimi asistanıyım bi çok hamileye işlem yapılabiliyo doktoru izin verdiği sürece böyle ağrı sanada bebeğinede zarar olur