kelesss Sezeryan sonrası ne zaman normal beslenmeye başladınız. Ebe bana çorba (tel şehriye, tavuk suyu çorba, tarhana) su ve meyve suyu iç dedi tamam bunları yapıyorum da ne zamana kadar ? Hastaneden taburcu olduktan sonra normal gıdaya geçtiniz mi ?
Kleopatra- kelesss Evet geçtim ben. Bir sorun olmuyor. Hoşaf için bol bol yemeklerden önce ve sonra ara ögünler de daha doğrusu. Gaz çıkarıp, büyük abdestinize de yaparsanız bir sorun olmaz.