nez10 benim serklajdan sonra bi ay kahverengi akıntım oldu. Bi ayın sonundaki kontrolde doktor vajinal muayene etti hatta dikişlerime ayrıca baktı spekulum ile biraz enfeksiyon var diyerek bir fitil verdi donaxyl diye. Allah’ın belası bir fitil. Çok zor kullanımı altı tane var içinde resmen dördüncüde çözdüm nasıl kullanırım ama şak diye kesti şu an tam 12 hafta geçti serklajdan. Çok şükür bir daha olmadı akıntı.
Bi de dedi ki donaxyl zararsız al evde dursun olursa ararsın gene akıntı. İsterseniz doktorunuza sorun