Aysenurcetinkaya Kızlar 37 haftadayız şiddetli vajina baskısı var kasılmalar düzensiz yaşayan varmı 😔
Meltemms Aysenurcetinkaya 36+6 yım şiddetli olmasada baskı yaşıyorum sol kasıgıma sürekli vuruyor kızım 😂 ara da kasık bel agrısı ve sık idrar 🙈
betiizimm Aysenurcetinkaya bizde 38 haftalığız bende de aynı durum mevcut 🥲 adet sancısı gibi bir sancı var kasıkta ve birden iğne batması gibi bir ağrı
Zeynepsevde Aysenurcetinkaya bende 40+2 deyim 2 gündür baya baskı hissediyorum hatta çömelme pozisyonunda çocuk çıkıvercekmiş gibi hissediyorum 😅 inşallah bu sefer geliyordur 😂
gkbyza Aysenurcetinkaya 35-36 da kasılmalarım vardı hatta yalancı sancılarım 38 deyim tık yok resmen ya sadece yürüyemiyorum oldukça baskı yapıyor kafası ama sanırım doguramıcam 😂
betiizimm Aysenurcetinkaya maalesef 38+3 olduk daha ses seda yok ilk doğumum bende fazlasıyla korkuyorum 🥺
Teslimeesma Aysenurcetinkaya bende öyleyim 37+4 sabah uyandığımda bel ağrısı sırt ağrısı akşam üzeri kasılma sonra hızlı hızlı tekmeler bel ağrısı assagiya baskı yapması artık doğsun diye dua ediyorum 🤣 yürürken kasıklarıma baskı yapıyor assagiya baskı yapıyor bayağı 😣
Mrvrl38 34+4 deyiz bende de vajina da baskı hissediyorum benim biraz erken mi oldu acaba korkmaya başladım