Dogukoo haklısınız ama bunu soran birine de acıyor acıyor deyip de göz korkutmanin anlamı yok diye düşünüyorum. Yoksa tabi ki herkesin hissettiği bambaşka o an, hekimin muayene sekline göre bile degisebilir bu. Bu arada bende iğneden korkan ve hep canımın acıdığını düşünen biriyim🙈 ama bence burada biraz birbirimizi motive etmemiz daha güçlü hissettiriyor 🌸