Ruyakpl benimde aynı sorunum vardı.Doktoruma sordum,ultrasona girdiğimde toplardamarda kan akışı ters yön olduğu için öyle olur dedi.Doğuma kadar hergün iğnem var,doğumdan sonra da 20 gün devam edicem.Kan pıhtılaşmasını önlemek için kullanıyorum.Sizin de aynı mı bilemem ama benim durumuma yakın oldıiuğu için söyledim.32+5 haftalığım umarım sizin daha basit bir ağrıdır 🙏🏻