Arkadaşlar şuan 23. Haftalık hamileyim. 24.haftada okulda nöbet tutuluyor mu yoksa 24 den itibaren tutulmuyor mu ben bilmediğim için müdüre de bir şey demedim ama çift nöbet yazıyor o yüzden benim için bir hafta bile önemli bilen biri varsa yazabilir mi ? 24 de tutacak mıyım yoksa tutmayacak mıyım ?