Kızlar bugün 2.kontrolüm vardı doktorum muayene etti yumurtalarımın boyutlarını falan söyledi salı günü tekrar çağırdı gonalf 300 iğneye devam ayriyeten de tarımsal verdi çatlamamasi içinmiş galiba.Yumurtalarin boyutları genellikle 11 ve 15 arası perşembe ya da cuma opu olabilir diye düşünüyorum.Bugün adet bitiminin 3.günü iğne kullanmaya başlayalı da 6.gün bakalım süreç nasıl gidecek çok heyecanliyim.Bu arafa rahim dinlendirmeyi neye göre veriyor acaba