sekermomgeliyo Bu emziği alıp bebeğinde kullanan var mı ? Memnuniyet durumu nedir 😍 https://imgyukle.com/i/n49ePj
NurrrH sekermomgeliyo iç kısmından ağzının içi gözüküyor komik tatlı bir emzik 😅 ama ben 6 aydan sonra kullanmıştım. Bibs kullanıyorduk. Emzik bıraktırmak için bunu aldım. Bıraktı da. Ama güzel kaliteli bir emzik.