mand21 Kızlar selaam. Bebeğimizin kız olacağını öğrendiik. Siz bebeklerinize ne isim koyacaksınız? Tavsiye edeceğiniz anlamı da kendi de güzel kız isimleri var mıı?
Hatice_Bahri mand21 biz Zeynep koycaz 🤍 babanesının adı olacak onanmazlar belkı ama ben ıstedım Zeynep olmasını . Hayırlısıyla gelsın 🤍
SeymaYasar Meraliso yaa bizde nasipse hafsa istiyoruz yanına bir isim düşündünüz mü uyan bir isim bulamadıkta biz
Svalpydn35 eminegulbalci bizde Ela koyucaz.belki Zeynep Ela olur iki isim mi tek isim mi konusunda kararsız kaldım🤔
Aaaysee mand21 benim ki de kız daha erken düşünmedim ama benim aklımda Meyra var anlamı güzel kendisi de bence arkadaşım da Miray dedi oda hoş geliyor kulağa
1oztel mmerve26 böğürtlen demek Farsça da isimlerin anlamını iyi araştırmanızi öneririm internette yazanların çoğu yanlış
Aaaysee kasimannesii evet ayın ilk günlerine deniyor ama aynı zamn da ay gibi parlak,ışık saçan demek 🌸
Whatdeding Canannnn15 internette yanlış bilinen isimler adlı bi yazı var orada ecrin isminin yanlış bilindiğinden bahsediyor. Ayet ile açıklamış hatta. Ecrin ismi Allahın hediyesi manasında değilmiş ücret anlamına geliyormuş. Tabi siz de Bi araştırın dilerseniz
edanurgbl Canannnn15 mina isminin anlamı iyi değil.canım arastirdinmi hic sarap sisesi seytan taslanan yerin adi
Ygtzynp Canannnn15 ecrin ecir kökünden gelir.Yani ücret demek.Birseyin ücreti.anlamını dogru kaynaklardan arastırıp karar verin.