Mhulya011 Durumları ne oluyor acaba bu haftalarda sıkıntı olur mu. Bu günler baya bir ağırlaştım ve ağrışarım cok fazla🥹 aşırı pelvis ağrısı ve bebek hareketleri yaşıyorum korkuyorum açıkcası😭
gulagaci Mhulya011 ben 35hafta 36 olcaz inşallah 35 in başında gittim kontrole doktor kilosu 2700 olmuş artık doğum yapsanda sorun olmaz insallaj demişti
Soruyorumm Mhulya011 37 hastada çiğer gelişimi tamamlanıyor ama bazı bebekler 36 da tamamlamış olabilir o doğunca belli oluyor onun dışında bi sıkıntı olmuyor
Busra3246 Mhulya011 canım dün 35+6 doğum yaptım ilk oğlum da 36+3 de gelmişti ikiside İyi çok şükür korkma inşallah
Merve201119 Mhulya011 ben 35 ve 36 olmak üzere iki oğlumu bu haftalarda dogum yaptım benim çocuklarım kuveze girmediler canım
Mhulya011 gulagaci bende şuan 35+6 dayım işte ama varya dünden beri cok kötüyüm hiç böyle bişey yaşamadım 2. Doğum olacak ilk de anlamadım galiba baya bir bacak ağrısı yaşıyorum
minik_koala_ve_annesi gulagaci aynisini banada dedi gelisimi onde cok iyi 3300 kg bebek falan diye duran cocugu 36 da aldi 2900 dogdu ve kuvezde
Mhulya011 Busra3246 yaa 🥹 ay vallahi inşallah durur da biraz daha bekler bu ağrılar neden onuda bilmem
Senazeynep34 Bende 36 da yaptım. Bir gün makinede kaldı solunum için şuan da öylesine kuvesde tutuyorlar. Ama bebek gayet iyi aslında verseler hiç sikinri yok ama verirseler devletten yoğun bakım parası alamazlar maalesef.
Busraky2304 Senazeynep34 bende 37 de doğum yaptm doğduğu gece sadece solunum verdiler ondan sonra emmesi de iyiydi cihaz da yoktu üstünde ama vermiyorlardı imza atarak kendim aldm kızım şimdi 2 yaşında kuveze alınca pek kolay olmuyor almak benim kızım 4 gün içinde kaldı