Yurtdısında doktorlar portbebede yatmasını öneriyorlar neredeyse butun arabalarda portbebe var fakat ulkemizde fıyatı ve az bir sure kullanıldıgı için puset satılıyor cogu bebek arabasıyla,satıcılarda aılelerın bu sebepten almadıgını bıldıgı için gerek yok dıye gecıstırıyorlar,kendı doktorum puset alırsam 1,5 saatte bır cocugu duz zemıne yatırmam gerektıgını soyluyor ,dısarda da bunu karsılayamayacagım için duz zemini ve kıs bebegı oldugu için port bebe tercıh ettım