Kızlar böyle konu açmak istemezdim ama inanın çaresiz kaldım.Kasıklarımda ve vajinamın etrafında çok büyük iltihaplı sivilceler çıkıyor ve geçmiyor canımı çok yakıyor patlamıyor da.Gebelikte daha da arttı.İnanın o kadar canım yanıyor ki dün oturup ağladım.Bu durumda olupta kurtulan var mı?😞