adennlilith1 Hamileliğiniz boyunca hangi meyveyi çok yediniz ben sürekli nar ve mandalina yiyorum bir arada muza takmıştım o kadar çok yedim ki tiksindim artık yiyemiyorum umarım nar ve mandalina da aynısı olmaz abartmamaya çalışıyorum gerçi
Aaaysee adennlilith1 1 haftadır günde rahat 3 4 tane mandalina yiyorum aşırı derece de sevmiyorum ama nedense hep yiyesim geliyor şu an dört gözle de yaş hurmanın çıkmasını bekliyorum 🤤
1erkekkannesiiii adennlilith1 ayva yeşil ekşi elma ve yaban Mersini cok yedim sürekli yemek istiyorum 😁
mercimeginannesiiii adennlilith1 Ben hamileyken çok fazla nar yiyordum. Bir sıkıntı olmadı çok şükür. Yine de doktora danışmakta fayda var her anne/bebeğin süreci farklı.
Summerwine adennlilith1 son 2 haftadır mandalina yiyorum boyle yeşil olanlar ekşi ya çok fazla canım çekiyor🤣
Lavantam20 Aaaysee 3 4 tane de bizey yok kiz ben günde 2 3 sefer yiyorum tabi bi tane bi tane de yemiyorum taktim mandalinaya🙈
adennlilith1 Aaaysee bende yiyorum valla muzda çok yerdim en başlarda şimdi tiksinir miyim diye korkuyorum 😅
adennlilith1 Minigim38 ayva hiç canım çekmiyor ama mandalina ve nar yemeden duramıyorum resmen her şeyin fazlası zarar tabi ama normal sayıda yemeye çalışıyorum 😅
Lavantam20 adennlilith1 sifa olsun ins ben kan sulandidici kullandığım için nar cok tuketemiyorim yoksa en sevdiğim meyvelerden