Dmr 22+2 deyim genital bölgede inanılmaz bir ağrı var neredeyse çatı pelvik kemiği diyeceğim hatta muhtemelen öyle bu durumda önlem almama veya Dr gözükmeme gerek var mı
Zuzu6901 Dmr o haftalarda bende de vardi, 27 haftalık oldum hala var canım. Yatakta kendimi zor çeviriyorum ağrısından. Normal demişlerdi rahim büyüyor bebek büyüyor vs. Sağlıcakla kucağımıza alalım 🤲
Ozlm0916 Dmr bence doktora gözük ihmal edilecek birşey değil bişeyde cıkmazsa en azından icin rahat etmis olur bendede aynisi vardi idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı 1 gece hastanede bile kaldm erken dogum riskide olusturuyormus
RehoGelin Dmr peki dokunduğunuzda ten acısı da var mı? Acaba ağrıdan kaynaklı mı diye? Bende de ağrı var son 1 haftadır hele ama 2 gündür dokununca acıyor tenim
Blgnlv Dmr 37+4 hamileyim. 1 aydır bende de var. Ama 2 gündür yürümekte bile çok zorlanıyorum bebeğin kafası aşağıda olduğu icin sanırım
Dmr Zuzu6901 amin inşallah çok zorlanıyorum tamda dediğin gibi yatakta bile zor dönüyorum Yani Allah yardımcımız olsun
Zuzu6901 Dmr amin canım amin. Ayaklarıni karnıni falan sıcak tut yine de, valla insan her şeyden korkuyormus bu hamilelikte 😂
Ayseatr Aynısı bendede var yürümek yatakda dönmek eziyet gibi 21 haftaligim ama uzun zamandır çekiyorum
Dmr Ozlm0916 size de çok geçmiş olsun Evet doktoruma yazmakta fayda var içim rahat eder en azından Akşam tam size yazacakken diğer oğlum hırçınlaştı dönemedim kusura bakmayın
Ozlm0916 Dmr önemli değil kuzum bebişin daha önemli 😍 ben atlattım şükür gebeligim hep rahattı ama son zamanlar pürüzler çıktı şimdi 3 aylik oldu oglusum dogurdum hayırla 🤭🌸