Busbusu ben 22.haftadayım zaten ilk hareket 20+5’te hissettim şuan da da öyle az hissediyorum çünkü gün içi çok hareketliyim ondan mı acaba bilemiyorum acaba uyuyor mu diyorum. Şimdi yine uzandım dinlenmeye çalışıyorum ki hareketlensin siye bakalım 😞