Der_0 progestan ı vajina dan mı kullanıyorsunuz ağız dan mı ilacı eşim aldı hiçbirşey sormamış sadece üzerinde 1 tok yazıyor sonucu doktor bakıp ilacımı reçete etti gidemedim devlet olduğundan soramıyorum da vajinal ve ağızdan aynı ilaç kullanılıyormuş sanırım bana bilginiz varsa anlatırmısınız