Arkadaşlar iyi akşamlar 🌺 13.haftadayım yaklaşık bir haftadır ara sıra gelen bel ağrılarım vardı. Gelip kısa süre sonra kesilen, fakat şu sıralar daha uzun sürmeye başldı ağrılarım. Çoğldı yani. Bu durumu yaşıyor musunuz sizlerde? Normal sanırım değil mi 🙈