Vldan12 Arkadaşlar çok fena grip oldum hem burnum tıkalı hem kuru hem balgamlı öksürüğüm var boğuyor beni resmen sadece parol içebiliyorum😞 var mı tavsiyesi olan 😷
nursomyurek Vldan12 bende şuan öyleyim ama balgam öksürük vs yok sadece burnum çok tıkalı ve biraz halsizlik var bende 14+5 🥰 Dün nane limon içtim çok iyi geldi
Merve201119 Vldan12 ılık balli süt mandalina ye canim parol iç başka yapacak birsey yok dinlen bol bol su iç sivi alımına özen göster geçmiş olsun