Shrbnpnrgl Kızlar ben 20 eylülde kürtaj oldum doktor 2 ay korunmamızı söyledi korunuyoduk ama bugün kasık ağrılarımdan şüphelendim ve kan testi verdim beta hcg 17.48 çıktı ama korkuyorum bişey olur mu diye nasıl oldu anlayamadım
Htccprz Shrbnpnrgl bazen beta hcg hemen sifirlanmiyor düşük ve kürtaj sonrası,bir önceki gebeliginjzden kalma değer olabilir,yeni gebelikse eğer 2 gün sonra testi tekrarlayin değerin artması katlanmis olmasi gerekir.doktirunuxa bir danışın
Melisasis Shrbnpnrgl kürtajın üstüne kaç gün geçti. Beta hcg hemen sıfırlanmıyor sanırım 40 günü bulmuştu benim .
gygy1234 Shrbnpnrgl canım gebe olabilirsin benim teyzemin de bebeğinin kalbi durdu 3 aylıkken kürtajdan sonra adet bile görmedi hamile kaldı
Der_0 Shrbnpnrgl kürtajdan sonra beta sıfırlanmış olması gerekiyordu, tekrar hamile olabilirsin daha sonra tekrar test yap bi bak bakalım artıyor mu değerin
Shrbnpnrgl İdrar testi de yapmıştım 2 tane ikiside silik çizgi çıktı bende öyle düşündüm ama beklicem pazartesi gününü
Shrbnpnrgl Peki hamile kaldıysam bir problem olur mu çünkü zor bir süreç geçirdim daha önce tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum
Der_0 Shrbnpnrgl rahmin toparlanmış demek ki inşallah sıkıntısız geçer eğer hamileysen💖kürtaj neden oldun sorun neydi
Kzncbsra Shrbnpnrgl olmaz insallah iyi dusun iyi olsun canim bende kurtajdan sonra hamile kalmistim cok sukur sağlıklı dunyaya geldi Rabbim sanada nasip etsin insallah
Der_0 Shrbnpnrgl o zaman yeni bir gebelikte öğrendiğin gibi doktora gitmen gerekiyor düşük önleyici ilaç başlaman gerekiyor keşke düşükten sonra sebebini araştırsaydınız 🥲
Der_0 Shrbnpnrgl neyse sağlık olsun kötü düşünme kötü olmasın hem daha belli bile değil belki de sıfırlanmadı henüz