Kbrsuzen ellerıyle ıcerıyı yırttı ıkısıde yoksa dıkıssızdı bana son dk surprızı yapmasalardı cocuklarım😂
Ilk dogum acemılık tabı ama sansa dıyelım ıkıncıde nefes calısmadım ama nefesımı nasıl alıp verırsem rahat edecegımı cozdum
Bılemem her bılgı herkeste ıse yararmı tabı bılemem ama nefes egzersızı ogrenın( ben derın tek nefes alıp parca parca verdım sancı cekerken baya ıyı ıdare ettı benı ,dogum anında da yıne derın tek nefes alıp tek sefer ıkınma dıger nefese kadar)
Bolca hareket edın son ana kadar,hurma yıyebılırsınız,comelmek,sancı kısmında ımkan varsa bı suresını su da gecırebılırsınız
Aklıma gelenler bunlar bıde yanınızda olacak olan kısı sancı geldıkce belınıze masaj yapsın o da rahatlatıyo😂🦋