Selam hamişler, çok memnun kaldığım bir hesabı sizinle de paylaşmak istiyorum. Sabunperisi hesabından isimli tulum seti (önde, şapkada baş harf, sırtında ve battaniyesinde figürlü isim) ve nakışlı isimli takı yastığı yaptırdım. Sipariş vermemin üzerinden 14 gün geçti ve bugün elime ulaştı. Sayfasında nasıl görünüyorsa aynı kalitede işleri geldi. Fiyat olarak da bana makul geldi. Sipariş vermeden önce çok sayfaya bakıp çok kararsız kalmıştım. Hem sabunperisine memnuniyetim için teşekkür etmek, hem de benim gibi çok irdeleyen anne adaylarına tavsiye vermek istedim ☺️