Naviber Nedendir bilmem ama bir kere yadına bakmak için denedim. Sonra hep yemek istiyorum. Sizce gebelikte noodle yenir mi?
Bettuss_123 Noodle ın gebelik harici de zararlı olduğunu söylüyorlar hiç yemedim inşallah canım çekmezde yemem 🤷🏻♀️
Momsy410 Naviber ben de cok severim ama cok fazla koruyu, katki maddesi var. Cok canin cektiyse ye ama rutine baglama
Sevgiozdemir Naviber Noodle çok severiim sürekli yerdim ama zaten zararlı bişey o yüzden eve almıyorum artık eşim bazen alıp benden gizli yiyor görsem bende yiycem çünkü hiç istemiyor yememi 😂 yine de tüketmemekte fayda var ☹️
Leydaaa_12 Çok yemediğin sürece sorun olmaz bence 🥰 bende ilk 3 ay aç kaldığım için tek onu yiyebildiğim için yiyordum 2 3 günde bir kere
1erkekkannesiiii Naviber sağlıklı değil içinde Çin tuzu var bağımlılık yapıyor diyorlar aşırı iğrenç içeriği zaten bak tiksinirsin canım. Asla yenmez değil ama canın çekiyorsa biraz ye