Nzl38 Beriiivan 25+4 haftalığız 17 kilo aldım😬😬62 başlangıç şu an 79 kiloyum oğluşlarımın kilosuda haftasıyla uyumlu 🥰
Nzl38 Beriiivan yok değil 3. Gebeliğim kızım 10 oğlum 8 yaşında onlarda 15 kilo almıştım bunlarda fazla oldu iştahım çok açık sürekli acıkıyorum 🥰🥹🥹kızım 3,500 oğlum 3,400 doğmuştu
Beriiivan Nzl38 ikizler normal bebekler kadar kilolu doğmaz diyorlar, benim de iştahım çok açık bı aralar
Nzl38 Beriiivan doktorum şu an gelişimleri normal dedi ikizler hakkında hep olumsuz yorum yapılıyor dedim oda herkeste aynı olmaz dedi bi aksilik olmazsa 37. Hafta gibi alırız dedi sağlıklı doğsunlarda inşaallah
pisilusbyesma Ben de 27+1 tek yumurta ikizlerine hamileyim. 26+1 de gittim kontrole biri 38 cm 840 gr, diğeri 36 cm 800 gr dı. 24 ekimde tekrar kontrolüm var bakalım 🤔