Anonim11 Kızlar bu haftaya kadar hiç bulantı kusma vs şikayetlerim olmadı. Bu saatten sonra olur mu yaşayan var mı hiç ?
Papatyaa_01 Anonim11 15.haftama az kaldı başından beri bulantı kusma olmadı inşallah olmazda ilerleyen zamanda felan :)
Mrvbnbg2208 Anonim11 bende öyleyim 12ye kadar hiç mide sorunu yaşamadım ama 12yle beraber mide şişliği arada bulantı geldi
Burdem Anonim11 ben yaşadım 14.haftaya girdiğimde başladı benim 16 ya gircem hala devam ediyor mide bulantısı, mide yanması, baş ağrısı, tansiyon falan derken geçmesini bekliyorum umarım ilk haftalarimdaki gibi olurum
Bebisss12 Ben o haftalar da mahvolmuştum 😞 çok şanslısın, o zamandan sonra tabi ki olabilir ama düşük ihtimalle ☺️
Merveofs Ben 16ya kadar ne çektim bir Allah biliyor… Sonra yavaş yavaş azaldı tamamen bitmesi 20leri buldu. Son ay tekrar başladı
Bettuss_123 Bende 13. haftamdayım. 26 senedir yaşamadığım kadar sık kabızlık ve şişkinlik yaşıyorum. Başkada bir şeyim yok çok şükür ☺️ Tadını çıkar 🥰
Omerr_ Anonim11 şanslısın, inşaALLAH bundan sonra da olmaz. Ben 8-deyim , 2 hafta önce başladı ve mahv olmuş vazyetdeyim, her gün dua ediyorum bu günler çabuk keçsin de hiç olmasa 12 haftaya geçiyim. Çok zor bulanti kusma