Hapyymom canım ben özelde girdim devlette sıra bulmak çok imkansız özelde iyi bir profesör vardı oba girdim aslında sade e yüzünün resmini verdi renkli sanki bana saç gibi geldi hemde baya yoğun saç bu haftada normalde oluşur mu acaba?Bebekler kilo olarak çabuk gelişiyor sanırım gr i normal dedi dr.