Sevgiiss ben doğumdan sonra makyaj yapmayı düşünüyorum fotoğraf cekimini kendimiz yapacagiz makyaj cantami koydum coktan valizime. Doğum anında yapmayın diyorlar genelde çünkü duygusal anlar oluyor maglum sonra akar filan daha kötü bir hal alabilir durum 🤭 bide doğal hal dogumhanede bence daha güzel o anın saflığına güzelliğine daha çok yakışıyor