Merhaba b12 eksikliğinden dolayı iğne kullanmış fakat tekrar kan verdim ve daha da düşmüş doktorum apikobal tablet verdi ama hamilelikte ve emzirirken kullanımı sakıncalıdır diye yazıyor her yerde güvenip kullanamadım 33 haftalığım kullanan var mı aranızda