Kızlar kremi kullandıysanız gümüş kapağı kullanmayın. Yani bir gün birini bir gün diğerini kullanın. Hatta bence kremi kullanın ama gümüş kapağı şuan kullanmanızın bir anlamı yok. Çünkü gümüş sütle etkileşime girince işe yarıyor. Doğumdan önce kullanmak emzirme olmadığı için anlamsız