Aleyna-Osman Selam hanımlar, hamilelikte konserve ton balığı ve küflü peynir (direk küflü şekilde satılan peynir) tüketiyormusunuz ? Bunlar hakkında bi bilginiz var mı sakıncalı mı ?
beyzzsenturkk Aleyna-Osman ben ton balığı tükettim cok sık olmamak sartıyla ama 2 haftada bir veya iki kere fazlası zararlıymıs
Papatyaa_01 Aleyna-Osman ton balığı zaten sevmem ama küflü peynir yiyorum kahvaltıda zararıda var mı hiçbi bilgim yok zaten yediğim el kadar bile yok :)
Minigim38 Aleyna-Osman ton balığı yiyorum 2 haftada 1 kez ama fazlası zararlıymış küflü peynir normalde de yemiyorum