Kızlar merhaba. 6 haftalık gebeyim kesede bebeğimi de gördüm ama çevre etkenler tarafından bebeğin düşmesi konusunda çok korkutuluyorum. Henüz küçük olduğunu ben de biliyorum ilk gebeliğim. Herşey yolunda gidiyor doktorumun söylediğine göre. Sizce düşük olasılığı nedir?