Cansu_27 yani büyümemesi senin rahat hareket etmen için büyük nimet bence benimde karnım çok büyümedi ikiz olmasına rağmen ve şuan hafiften büyümeye başladı ve ağrılarım, nefes darlığım, yürüyememe problemleri başladı bile. Yani sevinmen gerek aslında sıkma canını hiç 😅