Gizem2121 benim sol koltuk altımda küçük küçük bezeler vardı aldırıp baktırmıştım doktor bezeler normal çıktı aradan 15 yıl geçti hamile kaldım büyüdü acıtırdı doğumdan sonra geçti şimdi 2. Ye hamileyim yine büyüdü acıyor süt hormonlarından diye düşünüyorum ama siz de yeşil renkli bir sıvı var diyorsunuz bir doktora baktırın belki de emzirme daha düzene girmedi ondandır hemen olumsuz düşünme