Aynı şikayet ben de vardı, kendimi çok aç bırakıyormuşum meğerse. Sonra birşey yediğimde ani olarak şeker yükseliyor o da çarpıntıya sebep oluyormuş. Ara öğünlerini çoğalt dedi doktorum. Artık vcüdn daha fazla enerjiye ihtiyaç duyuyor, normal zamanda olmayan bu durum hamilelikte olabiliyormuş. Bi dene derim 🤷🏻♀️