OzlemElaEfe
Turuncu olan kalem değil mi kullandığınız? İğne ucunuz kaç mm? Ve nereden yaptınız?
Turuncu kalemler damar içi ve deri altı kullanıma uygun. Bazen kılcal damara denk gelebiliyor. Ben de yaşadım bir kaç defa. Kas içine gelmediği sürece sorun yok. Kısa iğneler kas içine denk gelmiyor zaten. Ben 4 mm kullanıyorum, risksiz. Yaptığınız yerin de bacakta kasıktan , kolda omuzdan 4 parmak altına gelecek şekilde, dış tarafın yumuşak kısmından pantolon yan çizgisinin önünden olması gerekiyor. Doktorunuz da anlatmıştır mutlaka. Tam pantolon çizgisi olunca kanama olabiliyor. Bazı damarlara denk geldiğinde aniden şekeriniz düşebilir, bu durumu da net hissedersiniz başınız döner, mideniz bulanır. Ölçüm yaparak içinizi rahatlatabilirsiniz. İğneyi yaparken yapacağınız yeri iki parmakla sıkıştırırsanız yine riski azaltmış olursunuz 🫶🏼
Çok konuştum ama sırf insülin korkumdan dolayı hastanede eğitim aldım o yüzden net bilgi vermek istedim 😅