Geçmiş olsun öncelikle tez zamnda iyilesin akşam acile gittiğimde serum takamicagini zaten parolda aynı etkiyi yaptığını söyledi hiç bir şekilde ilaçta vermediler boynunu sıcak su ve sıcak havluyla sürekli muhafaza et ve ortapedik yastık kullan benim öyle geçmişti cnm