Kızlar merhaba ben 21 +3 haftalık hamileyim geçen ay gittiğimizde bebeğim 1 hafta önden gidiyordu bugün kontrole gittik bebeğim 2 hafta önde gitmeye başlamış şuan 23 haftalık gözüküyor böyle olup zamanından önce doğum yapan var mı ya da önde gitmesi bir sorun yaratırmı doktorum öbür ay duruma göre şeker yüklemesi yapar bakarız dedi bir sorun teşkil etmiyor korkma dedi ama yine de merak ettim sormak istedim