Kızlar selam, Ben yurt dışında yaşıyorum bundan üç dört gün önce doktorum bana kullanmam için bir ilaç verdi yabancı bir markanın tabiki fakat burdaki fiyatı çok çok pahalı,
Türkiye’de aynı içeriğe sahip başka bir ilaç markısı var (benzeri)çok daha uygun fiyatlı bunu sağlık ocağında yazdırıp göndersem mi muadil olarak kullanmalı mıyım yoksa doktorumun verdiği ilaca devam mı etmeliğim
İlaç ismi Türkiyede ki Duphaston kullanan varmı daha önce