Merhaba bende doğum yapalı 3 gun oluyor bastan beri plasente prevıa tanısı vardı.20 haftalıkken kanamm olmustı hastanede yattım 2 gun progestan hapına basladım gunde 4 adet olarak ve ilişki,ağır eşya tasıma ,uzun sure ayakta kalma ,eğilip kalkma yasak bol bol dınlen uzan mümkünse kalkma . 3 gun önce tekrar kanamam baslayınca acil sezeryana alındım en önemlisi doktorunu,hastaneni iyi seçmen ona çok dikkat et hastanenin tam teşekküllü olsun