Meral2158 Merhaba hanımlar bugün kahvaltıda bebeğim çok güzel hareket ediyordu daha sonra ben temizlik yapmaya başladım ama normal rutin temizlik silip süpürüp toz aldım duşa kabini yıkadım falan temizlikten sonra bebeğim sadece 1 kez hareket etti daha sonra hiç etmedi korktum bişi olmuşmudur bebeğime 😔 normalde çok güzel hareket ederdi
Eylulmom_ Meral2158 korkma canım temizlik yapmaktan bebege birşey olmaz düşük tehlikeniz yoktu dimi uyuyor olabilir kaçıncı haftadasın soluna yatıp biraz dinlen 🥰
_edakrsu22 Meral2158 ayakta hareketli olduğumuz zaman yorgun olduğumuz zaman bebekler az haraket eder endişelenmeyin
esmaozdemir76 Meral2158 benim bebeğimde yoruldugum günler hiç harket etmiyor hatta Perşembe günü hastaneye gittim cunku gün boyu sadece 1 kere filan hareket etmişti doktor herseyine baktı kanlarima filan baktı normaldi doktor bazen bebekler böyle yapar demişti
Umayaden Meral2158 benim de 33 haftalık hareketleri azaldı sanki bi saattir hiç hissetmiyorum hareketlerini
Songulll46____28 Umayaden 1 saat de de uyuup olabilir canım bu kadar kasmayın kendinizi stres yapmayın siz her an hareket etmiyorsunuz dimi ondan da bunu beklemeyin bence her dk hareket edecek diye bişey yok ki
Songulll46____28 Meral2158 canım sen hareket ettikçe ona beşik gibi geliyor uyumuştur büyük ihtimal benimki de öyle gün boyu ben hareketli olduğum anlar uyuyor me zaman dinlenmeye geçsem uyanıyor hareket etmeye başlıyor hiç korkmana gerek yok
Meral2158 Songulll46____28 geçen doktora da söylemiştim aynısını dedi ama dinlendim çikolata Yedim sol tarafa uzandım yine hareket yok sabah çok güzel kıpır kıpırdı temizlikten sonra hiç etmedi
Tiiffany Meral2158 genelde çok yoruldugumuz zaman onlarda hareket etmezmiş. Bi uzmanı dinlemiştim. Beşik gibi sallanırmış anne karnında uyurmuş haliyle. İş yepınca Benımde aynısı oluyor
Eylulmom_ Meral2158 korkma canım daha haftasında erken çok büyük degil bebiş için rahat etmezse bir acile git baktır ama olur böyle şeyler yani
Songulll46____28 Meral2158 çok stres yapma sen stres yapınca da rahatsız olur belki rahat ol hareket eder o yakın zamanda inşallah
sadett Bi arkadaşım 30lı haftalarda ev taşımıştı temızlık taşınma derken 3gun hıc hareket hıssetmedı Dr gitti Çocuk normal , yoruldunuz mu son zamanlarda demıstı. Yorgun olduğumuzda oda yoruluyormuş 🥹😀 Korkmayın ınsallah bi sıkıntı yoktur
Morkelebek26 Meral2158 yaa annesi neden üzülüyorsun. Sabahtan beri yorulmuşsun oda yorulmuştur yada sen hareket ettikçe o sallanıp uyumuştur 😊 onlarında bizim gibi uyku saatleri hareketsiz kaldığı saatleri var her dk hareket etmezler kii 🤗 korkma ALLAHın izniyle birşey yoktur uyuyordur o 🤭 biraz tatlı ye su iç yat dinlenince sen mutlaka hareket eder minik bir tekme dahi olsa 😊🤗