MeltemKartal22 Kızlar detaylı ultrason a girdim herşey gayet normelmiş ama bu sonuçda biraz düşük riks çıkmış benim gibi olanınız var mı siz ne yaptınız içimi rahat tutsam mı gidip test mi olsam bilemiyorum
_edakrsu22 MeltemKartal22 düşük risk demek riskin düşük olduğu demek yani korkulacak bir şey yok sorun olmayan herkeste zaten düşük risk olarak çıkıyor ama benim anlamadığım doktor riskli mi dedi düşük de olsa
_edakrsu22 MeltemKartal22 bence içinizi rahat tutun bu testlerin kesin garantisi yok sağlam dedikleri bebek hasta olarak hasta denilen bebek sapa sağlam doğuyor kesin tanısı yok Allah’ın izniyle hiç bir şey yoktur🙏