Merhaba kızlar, 16 haftalık gebeyim, bugün arabada eşimi beklerken telefona dalmıştım birden ağaçtan cama sert bir şeyler düştü çok korktum yerimden zıpladım o korkuyla yanlışlıkla karnıma vurdum gibi geldi ama emin de değilim. Bir şey olur mu sizce çok tedirgin oldum lütfen yardımcı olun 😞