cyln9001 benim kontrolüm 33 haftamız da inşaAllah ben eksikleri tamamlayıp o zamana kadar doktordan sonra hazırlamayı düşünüyorum ne olur ne olmaz. Çatı ağrım var günlük işlerimi bile dinlene dinlene yapıyorum o yüzden yavaş yavaş kendimi yormadan yapmak istiyorum. Ama sanırım kendim ve bebeğimin eşyalarını tamamlayıp hazırlamam 34 haftayı bulur.