Cuma günü ayrıntılı ultrasonda böbrek büyümesi, kalpte parlaklık, beyinde de ufak kistler gördüğünü söyledi. İkili ve üçlü tarama yapmadığım için ultrason doktoru bir değerlendirme yapmadı. Pazartesi kadın doğum doktoruma gidicem. Bu kötü birşey mi? Başına böyle birşey gelen var mı? Bir sıkıntı olur mu?