Kizlar oğlum 4 gündür karın ağrısı ve kusmadan hastaneye götürüyorum rotgende kaka. Ve gaz olduğu söylendi kan temiz çıktı idrarda temiz lavman verdi ama oğlum naptiysak yaptırmadı sürekli ağlıyor zeytinyağ kayısi suyu dupholac hemsini kullandım napabilirim yediğini kusuyor