SutlacimiYedimmiBen Minikbebegim1999 35.5te kucagima aldim ilk oglumu 40.0dada ikinci oğlumu aldim kucağıma.
Minikbebegim1999 SutlacimiYedimmiBen maşallah sağlıkla buyutun erken doğum olunca kuvezde kalmiyor mu
Hulya-27 Benim oglum 31 de geldi cok sabirsizdi bir an once dogdu ama suan 25 gundur yogun bakimda kuvozde.
Edsn 40+1 de doğum yaptım ama hiçbir belirti yoktu sezaryen olmasam bence daha geleceği yoktu paşamın
Jelybon Minikbebegim1999 Benim de oğlum olacak. 37+4 teyiz. Bugün sordum doktora oğlanlar geç geliyormuş diye öyle bsy yok dedi 🤣🤣🤣
Pinar_karakan1 Minikbebegim1999 bence bu tamamen kişiye bağlı benim 2 arkadaşım da hamileydi erkek Çocuğa biri 36 haftalık diğeri 38 haftalık doğuma gitti ben de oğlumda 42 haftalık doğuma gittim