Derya183 Kızlar ben 9 +5 günlük oldum ve mide bulantısı azaldı bende göğüs yumusamaya başladı sizce normal mi sizdede bu haftalarda belirtiler azaldı mı başta çok mide bulantim var di geçti gibi birde benim akıntım çok az geliyor başından beri böyle
Tubatgn Derya183 Her haftanda farklı belirtiler yaşayacaksın. Bazen miden bulanacak bazen hiç bulanmayacak. Bazen göğüsler davul gibi olacak bazen patlamış balon gibi sönecek. Hormonlar alt üst bu dönem. Kanaman yoksa hiç kafana takma 🤗
Gulsumye Derya183 canım imkanın varsa doktoruna görün derim benimde belirtilerim kaybolunca gitmiştim iyi sonuçlanmadı
Sinem044 Derya183 canım korkutmak istemem ama benim de öyleydi yavaş yavaş kaybolmaya başladı 7 haftalık ti kalbi durmuştu ne yazık ki…
Mucizem33 Normal diye düşünüyorum gecen hafta bende korktum bulantı geçti gibi dedim doktorumu aradim kanama olmadi gi sürece korkma dedi . Yine bi doktora sor istersen . Bende 7 haftalık . sağlıkla doğar insallah 🙏🏻
Gulsumye Derya183 8. Haftada yok oldu belirtilerim doktorumda göğsündeki şişlik indiyse sorun var demektir dedi gittim kalbi durmuştu zaten