zty0206 Kızlar dün post açmıştım kafamın arkasında misket kadar bir şişlik var tümörden korkuyorum diye bugün şiddetli bir ağrım hastaneye pazartesi günü gidecem ama nasıl dayancam git gide artıyor ağrım
funnymummy zty0206 tabiki acile gidin ağrınız da varsa eğerki röntgen tomografi ne gerekiyorsa yaparlar sakin olun
elmaserkc21_ zty0206 bende de var kafam da yag bezesi diyorlar ama bilmiyo7m benim de 3 gündür aşırı ağrıyor basim normal de agrimazdi
zty0206 Tubatgn ya kuzum acil bişi yapmaz dediler ama genede gidicem eşim gelsin onu bekliyorum ama çok şiddetli ağrım var
Tubatgn zty0206 İyi bir acile gitmen lazım hemen tomografiye sokarlar kim dedi acil bir şey yapmaz diye
zty0206 Tubatgn ya hastanede çalışan tanıdığım var söyledim gitme genel cerrahiye gönderir dedi onada pazartesi gidicem
Tubatgn zty0206 Ben olsam anında giderdim en azından neyim var önce öğrenir ona göre bölüme ptesi giderdim🙏🏻 böyle oturup beklemektense hiç bir şeyim yoksa bile erken öğrenirim.