7 haftalık hamileyim hamileliği hissettiğimden beri sol göğsümde ara sira ağrı var ge damarlar görünüyo bazen yeşil gibi ve bazen geciyo ağrısı bazen de uç kısmı agriyo yasayan varmi bu durumu nedendir anlamadım . Diger hamileliğinde hic böyle birsey hissetmedim