323832 kuzum ben 27 haftalik kizimi kaybedince gercketen gitmediğim perinatolog kalmadı bütün tahlilleri yaptırdım genetik bağışıklık sistemi ile alakalı herseyi yani sadece o 2 gende heterozigot var ve hep gittiğim doktorlar 27 haftalik kayıp olmasa bisey verilmez dediler ya ben kac gündür evde ystiyorum bi lavaboya yemeğe namaza kalkıyorum herhalde kramp girdi bir de magnezyum içiyordum iyi hissedince kestim acısı cikti sanırım 😑 insallah bebegim iyidir 4 bebek kaybettim biraz ondan da bu kadar evhamliyim hafta sonuda kalp damar cerrahisi bulamadım nobetci Allaha emanet ettim aspirin ictim bekliyorum :(